Комунальний заклад

"БОГОДУХІВСЬКА СПЕЦІАЛЬНА ШКОЛА"
Харківської обласної ради
  • Головна
  • Новини
  • Адміністрація
  • Діяльність закладу
  • Методична скринька
  • Безпечне освітнє середовище
  • Внутрішня система якості освіти
  • Дистанційна освіта
  • Виховна робота
  • Бібліотека
  • Соціально-психологічна служба
  • Сторінка логопеда
    • Поради логопеда
    • Робота логопеда
    • Планування
  • Фотогалерея
  • Дошка оголошень
  • Батькам
  • Корисні посилання
  • Протидія булінгу в закладі освіти
  • Зворотній зв'язок
  • Прозорість та інформаційна відкритість
  • Благодійна допомога
Банери

Робота логопеда

Вдихати та видихати – не просто!

Для формування повноцінного мовлення у дітей важливе значення має постановка правильного мовленнєвого дихання. Плавне мовленнєве дихання формується на основі фізіологічного дихання. У деяких дітей можуть спостерігатися порушення правильного фізіологічного дихання, тобто недостатнє збагачення легень киснем. Тому так важливо навчити дитину дихати правильно.

Дихальна гімнастика — це спеціальні вправи для розвитку дихальної мускулатури, які відіграють важливу роль в оздоровленні організму, тому дітей обов’язково потрібно навчати дихати правильно.

Почавши займатися з дитиною досить простими, але ефективними вправами з дихальної гімнастики, ви забудете, що таке простуда, бронхіт, ларингіт.

Отже, чим же щекорисна дихальна гімнастика для дітей:

Збагаченням киснем усіх клітин і органів дитини.

Поліпшенням роботи серцево-судинної і нервової систем, органів травлення.

Керування диханням і, як наслідок, володінням собою.

Зняттям напруги голосових зв'язок.

Профілактикою хвороб органів дихання.

Зміцненням імунітету.

Дивимось відео та вчимось дихати правильно.

https://www.youtube.com/watch?v=67nsp58w284

https://www.youtube.com/watch?v=ttL15meJnkE

postcategoryiconкатегория: Главный / Робота логопеда

«Фізкультхвилинки на логопедичних заняттях»

Серед учнів-логопатів порівняно мало дітей, що мають лише мовленнєві недоліки. Крім цієї патології зустрічаються порушення опорно-рухової апарату, особливо дрібної моторики. Для дітей з недорозвитком мовлення характерні порушення уваги, пам'яті, швидка стомлюваність. Тому у процесі виховання і навчання в спеціалізованих освітніх навчальних закладах дуже важливо, щоб робота вчителя - логопеда здійснювалася в тісному контакті з вчителями та іншими фахівцями.

Фізкультхвилинки на логопедичних заняттях включають вправи як загальнозміцнюючи, спрямовані на поліпшення кровообігу і рухової активності дітей, так і вправи для розвитку дрібної моторики пальців рук. Рухи супроводжуються вимовою віршів, потішок, відповідних лексичної теми заняття, і містять в словах велика кількість  тих звуків, які діти вивчають у цей же час на заняттях, при проведенні фізкультхвилинок вирішується відразу кілька корекційних завдань.

Усуненню рухових розладів допомагають спеціальні ігри та рухливі фізкультхвилинки у поєднанні з мовним матеріалом.

А зараз, проведемо нейтральну фізкультхвилинку, відпочинемо та налагодимо своє здоров’я.

https://www.youtube.com/watch?v=X0OquQETueM

https://www.youtube.com/watch?v=IYrE4yT7meg

https://www.youtube.com/watch?v=3Os2JN-rvpI

postcategoryiconкатегория: Главный / Робота логопеда

Нейроігри : так чи ні?

Нейроігри – комплекс багатофункціональних вправ, направлених на різностороннє тренування мозку.

Основною метою нейроігор є:

Розвиток міжпівкульних зв’язків.

Синхронізація роботи обох півкуль головного мозку.

Покращення розумової діяльності.

Поліпшення уваги, пам’яті, швидке відтворення інформації.

Розвиток дрібної та великої моторики.

Полегшення процесу читання та письма.

Зниження втомлюваності і покращення працездатності.

Розвиток здібностей до виконання симетричних та асиметричних рухів.

Укріплення вестибулярного апарату.

Зняття стресу, напруження.

Попередження порушення, пов’язаних із сприйняттям простору та часу.

Нейровправи універсальні, прості у виконанні, не вимагають спеціальної фізичної підготовки.

Батьки, проводьте нейровправи з дітьми, і пам’ятайте, здоров’я дітей – ваша відповідальність.

Приклади нейроігор надаю далі: https://www.youtube.com/watch?v=nWK56OV5CBQ

https://www.youtube.com/watch?v=r7FH4WlFYfM

postcategoryiconкатегория: Главный / Робота логопеда

Пальчики наше все!

Численні дослідження фахівців доводять наявність взаємозв'язку між рівнем мовленнєвого розвитку і рівнем сформованості тонких рухів пальців рук. Таким чином, розвиваючи дрібну моторику, ми одночасно формуємо моторику артикуляційну, що в подальшому сприятиме загальному мовленнєвому розвитку дитини.

Найбільш результативними у розвитку пальчикової моторики є:

пальчикова гімнастика;

вправи з використанням дрібних предметів (ґудзиків, камінчиків, намистин, мозаїки тощо);

письмові вправи у спеціальних зошитах (формують графічні навички).

Різноманітні ігрові вправи слід проводити протягом дня:

під час ранкової зарядки;

на прогулянці;

під час інших режимних моментів.

Пропоную виконати пальчикову гімнастику за допомогою відео.

https://www.youtube.com/watch?v=ZG95JK40K4U

         https://www.youtube.com/watch?v=9rifP6sI0pI

postcategoryiconкатегория: Главный / Робота логопеда

<< Первая < Предыдущая 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Следующая > Последняя >>

Страница 1 из 24

Copyright © 2011 ---.
All Rights Reserved.

Joomla template created with Artisteer by shoot56.