- Головна
- Новини
- Адміністрація
- Діяльність закладу
- Методична скринька
- Безпечне освітнє середовище
- Внутрішня система якості освіти
- Дистанційна освіта
- Виховна робота
- Бібліотека
- Соціально-психологічна служба
- Сторінка логопеда
- Фотогалерея
- Дошка оголошень
- Батькам
- Корисні посилання
- Протидія булінгу в закладі освіти
- Зворотній зв'язок
- Прозорість та інформаційна відкритість
- Благодійна допомога
Сторінка логопеда
Вчитель-логопед
Явтушенко Аліна Володимирівна
Графік роботи:
пн – пт 09.00 – 13.00
ОСНОВНІ СТРУКТУРНІ КОМПОНЕНТИ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ-ЛОГОПЕДА
1. Діагностична діяльність(вивчення анамнезу, історії розвитку, причин порушень у дитини, бесіда з батьками, спостереження за дитиною, обстеження мовлення).
2. Складання індивідуальних планів роботи з кожною дитиною.
3. Визначення доцільних форм взаємодії з дитиною, видів корекційно - розвивальної роботи.
4. Надання порад, консультацій батькам, педагогам, залучення родини до активної практичної співпраці.
5. Співпраця із практичним психологом, вихователем щодо корегування педагогічного , корекційного процесу, пошуку шляхів його вдосконалення.
6. Аналіз результативності роботи, визначення динаміки розвитку дитини, ведення документації та складання звітів.
7. Участь у різних заходах методичної роботи, самоосвіта.
Зміст корекційно - розвиваючої роботи вчителя-логопеда
· готовить артикуляційний апарат до постановки звуків;
· визначає послідовність постановки звуків від характеру мовленнєвих порушень;
· працює над розв· виробляє і виправляє рухи артикуляційних органів;
итком правильного мовного дихання дітей;
· відбиває артикуляційний уклад певного звука, використовуючи відпрацьовані раніше рухи органів мовлення;
· ставить звук (різними прийомами та методами);
· закріплює поставлений звук у складах;
· автоматизує поставлені звуки у словах, фразах, реченнях, словосполученнях, зв’язній мові;
· проводить диференціацію звуків;
· відпрацьовує граматичні форми.
Форми роботи
1. ФРОНТАЛЬНІ ЛОГОПЕДИЧНІ ЗАНЯТТЯ.
2. ПІДГРУПОВІ ЛОГОПЕДИЧНІ ЗАНЯТТЯ.
3. ІНДИВІДУАЛЬНІ ЛОГОПЕДИЧНІ ЗАНЯТТЯ
Форми взаємодії з батьками
1. Батьківські збори проводяться у вересні, січні, травні.
На зборах вчитель-логопед знайомить батьків з нормативними документами, програмами, з досягненнями дітей та труднощами у корекційному процесі.
2. Індивідуальні консультації вчителя-логопеда.
В ході яких батькам надаються індивідуальні поради щодо поліпшення мови або розвитку пізнавальних (психічних) процесів дитини.
3. Поради логопеда” в інформаційному осередку логопедичного кабінету.
4. Анкетування батьків дозволяє уточнити стан їх зацікавленості у розвитку дитини, визначити їх потреби, з'ясувати, чи задоволені вони корекційним процесом.
5. “Домашні логопедичні папки”, які складені для індивідуальної роботи з дітьми. Вони допомагають батькам закріпити набуті дитиною мовні навички та вміння.
А логопеду здійснити аналіз розвитку кожної дитини і налагодити тісний взаємозв’язок між учасниками корекційного процесу.
Організаційно-методична робота
· обстеження усного мовлення школярів ;
· комплектування підгруп для логопедичних занять згідно мовних порушень;
· оформлення необхідної документації логопедичного кабінету;
· співпраця логопеда з вчителями;
Основні завдання
· усунення різних порушень усного і писемного мовлення;
· запобігання різним відхиленням мовленнєвого розвитку школярів;
· пропаганда логопедичних знань серед педагогів та батьків;
· розробка методичних рекомендацій, консультації для педагогів та батьків щодо попередження та подолання вад мовлення у дітей;
· самоосвіта;
· оснащеність логопедичного кабінету.