Комунальний заклад

"БОГОДУХІВСЬКА СПЕЦІАЛЬНА ШКОЛА"
Харківської обласної ради
  • Головна
  • Новини
  • Адміністрація
  • Діяльність закладу
  • Методична скринька
  • Безпечне освітнє середовище
  • Внутрішня система якості освіти
  • Дистанційна освіта
  • Виховна робота
  • Бібліотека
  • Соціально-психологічна служба
  • Сторінка логопеда
    • Поради логопеда
    • Робота логопеда
    • Планування
  • Фотогалерея
  • Дошка оголошень
  • Батькам
  • Корисні посилання
  • Протидія булінгу в закладі освіти
  • Зворотній зв'язок
  • Прозорість та інформаційна відкритість
  • Благодійна допомога
Банери

Робота логопеда

Фильтр по заголовку     Количество строк:  
№ Заголовок материала
Вдихати та видихати – не просто!
«Фізкультхвилинки на логопедичних заняттях»
Нейроігри : так чи ні?
Пальчики наше все!
Міогімнастика що це?
Артикуляційна гімнастика – важливий крок в розвитку
Використання масажу в логопедичній роботі
Заняття з розвитку дрібної моторики рук і ніг «Граємо нашими пальчиками»
«Весела Нюша». Постановка звука [Ш].
Розвиток дрібної моторики рук «Спритні пальчики»
Розвиток дрібної моторики, як засіб корекції зорових та мовленнєвих порушень
Підготовка руки до письма. Мої улюблені іграшки. Намалюй і розфарбуй іграшку
Голосні звуки і букви.
Логопедичне складання казки (усно).
Диференціація написання букв П - Т
Заняття за лексичною темою «Транспорт»
Автоматизація звука [Ш] у складах та словах
Заняття з грамоти. Звук та буква [У]
Диференціація звуків [в]-[ф] в словах та словосполученнях.
Диференціація звуків [и]- [і].
Заняття з розвитку мовлення для дітей із затримкою психічного розвитку яку мають дислексію
Підготовка артикуляційного апарату до постановки звуків [С] та [С’]
Крок до нового життя
Обстеження новоприбулих учнів
Корекційно-розвиваюче заняття
В гостях у казки «Заяча хатинка»
«Автоматизація звука [л] в складах, словах»
Формування звукової культури мовлення, лексико-грамотичної будови мовлення та зв’язного мовлення за лексичною темою «Іграшки»
Інтегрований логопедичний урок «Диво весна»
Автоматизація звука [Ш] в складах, словах з використанням Лего-технологій «Пригоди веселого вітерця»
«Все про весну»
Подорож в країну «Звуколяндію». Диференціація звуків [С], [З], [Ц]
«Де звірятам зігрітися взимку?»
Зимові свята
«Мишка - шкряботушка» ( автоматизація звука [ Ш ] в складах, словах)
«Веселі зимові перетворення»
Звукосполучення [йі], буква Ї ї. Множинна іменників.
Автоматизація звука [ Ш ] в складах, словах з використанням Лего-технологій
Диференціація звуків Р-Л «Мильні бульки»
«Що вміє ротик?»
«Звук [М], буква М»
Подорож казкою
Постановка звука [р].
«Автоматизація звука [л] в складах, словах»
комплексний урок з елементами кольоротерапії, експериментування та мнемотехніки «Слідами колобка»
Диференціація звуків [Т] - [Д] в словах
Осінні подарунки
Знайомство з органами артикуляційного апарату і поняттям «звук»
Система роботи вчителя-логопеда на логопедичному пункті
Техніка "Пальцевий живопис"
У гості до Золотої Осені
Використання прийомів мнемотехніки в пізнавально-мовленнєвому розвитку дітей
Розвиваючі логопедичні вправи Р-Л
Логопедична казка в роботі логопеда
Автоматизація звука Ж в чистомовках
Диференціація «р»-«л»
Автоматизація звука «ш»
Розвиток мислення і пам’яті за допомогою мнемотехніки
Користь пальчикової гімнастики
"Дихання - це синонім життя"
Артикуляціцна гімнастика як основа правильної звуковимови
«Логопедична гра для розвитку зв’язного мовлення»
Тема: "Таємниці мильної бульбашки"
Тема: "Зимові розваги"
Тема: "Чаювання з гостею"
Тема: " Чарівний пісок"
Тема: "Вивчаємо букву М"
"Зимові забави зі Сніговиком"
"Пальчикова гімнастика з використанням Су-Джок масажерів"
"Неслухняна цеглинка"
"Подорож до казкового лісу"
"Постанова звуків"
"Фрукти, овочі"
Лепбук "Вимовляйчик"
"Подорож листочка"
Система роботи вчителя-логопеда
«Сніговичок ( зимові розваги )»
«Диференціація звуків Ч-Ц в усному та писемному мовленні»
Закріплення умінь написання слів з опострофом. Голосні звуки першого ряду: «Про здоров`я треба дбати»
Домашні тварини та їх дитинчата
«Корекційно-логопедичне заняття з логоритміки»
«Диференціація звуків [р], [л]. Як Карлсон вчився звуки правильно вимовляти»
Логопедичне заняття за методикою Монтессорі
«Позначення пом’якшення приголосних буквами я, ю, є, і, ь»
«Логопедичне заняття з використанням мульт-терапії»
«Автоматизація звука [ р ]. Підготовка артикуляційного апарату для постановки звука [ л ].»
«Звук і буква [ Л ]»
Корекційно-логопедичне заняття
Логопедичне заняття з застосуванням ейдетичної техніки
Логопедичне заняття на тему: «Автоматизація звука [ш]» з елементами пісочної терапії
Логопедичне заняття з використанням мнемотехніки
Автоматизація звука [Р]
Обстеження зв´язного мовлення: лексико – граматичної сторони мовлення
 

Copyright © 2011 ---.
All Rights Reserved.

Joomla template created with Artisteer by shoot56.