Комунальний заклад

"БОГОДУХІВСЬКА СПЕЦІАЛЬНА ШКОЛА"
Харківської обласної ради
  • Головна
  • Новини
  • Адміністрація
  • Діяльність закладу
  • Методична скринька
  • Безпечне освітнє середовище
  • Внутрішня система якості освіти
  • Дистанційна освіта
  • Виховна робота
  • Бібліотека
  • Соціально-психологічна служба
  • Сторінка логопеда
  • Дошка оголошень
  • Батькам
    • Умови прийому
    • Веселка цікавих завдань
  • Корисні посилання
  • Протидія булінгу в закладі освіти
  • Зворотній зв'язок
  • Прозорість та інформаційна відкритість
  • Благодійна допомога
Банери

Комплексна психолого-педагогічна оцінка розвитку дитин

Комплексна психолого-педагогічна оцінка розвитку дитини – це процес збору та інтерпретації кількісної та якісної інформації про особливості розвитку дитини з метою визначення її особливих освітніх потреб, розроблення рекомендацій щодо освітньої програми, організації освітнього середовища, особливостей організації психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг, відповідно до потенційних можливостей дитини.

Комплексна оцінка проводиться фахівцями ІРЦ з обов’язковим спостереженням та додатковим збором інформації про особливості навчання особи в закладі освіти за такими напрямами: 

·       фізичний розвиток (визначається рівень загального розвитку, відповідність віковим нормам, розвиток дрібної моторики, спосіб пересування тощо, а також його вплив на фізичну та рухливу активність особи, її освітню діяльність);

·       мовленнєвий розвиток особи (визначається рівень розвитку та використання вербальної/невербальної мови, наявність мовленнєвого порушення та його структура, а також його вплив на опанування навчальних програм, розвиток комунікативних навичок тощо);

·       когнітивна сфера (визначається рівень сформованості пізнавальних процесів (сприйняття, пам’ять, мислення, уява, увага) та їхній вплив на освітню діяльність);

·       емоційно-вольова сфера (виявляється здатність до вольового зусилля, схильностей до проявів девіантної поведінки та її причин, психологічний стан дитини, а також його впливу на освітню діяльність);

·       освітня діяльність (визначаються всі напрями з урахуванням критеріїв формування вмінь та навичок, впливу встановлених особливих освітніх потреб на рівень сформованості знань, умінь, навичок відповідно до вікових особливостей).

 Комплексна психолого-педагогічна оцінка розвитку дитини є кінцевим результатом процесу оцінювання, що орієнтує фахівців ІРЦ на визначення оптимального освітнього маршруту для кожної дитини з особливими освітніми потребам.

postcategoryiconкатегория: Главный / Батькам

Copyright © 2011 ---.
All Rights Reserved.

Joomla template created with Artisteer by shoot56.