Комунальний заклад

"БОГОДУХІВСЬКА СПЕЦІАЛЬНА ШКОЛА"
Харківської обласної ради
  • Головна
  • Новини
  • Адміністрація
  • Діяльність закладу
  • Методична скринька
  • Безпечне освітнє середовище
  • Внутрішня система якості освіти
  • Дистанційна освіта
  • Виховна робота
  • Бібліотека
  • Соціально-психологічна служба
    • Нормативно-правова база
    • Планування
    • Соціально-психологічні заходи
    • Поради батькам
  • Сторінка логопеда
  • Фотогалерея
  • Дошка оголошень
  • Батькам
  • Корисні посилання
  • Протидія булінгу в закладі освіти
  • Зворотній зв'язок
  • Прозорість та інформаційна відкритість
  • Благодійна допомога
Банери

Майстерність активізаційного викладу «Правила орієнтири» для педагога

 ü Застосування методу збільшення дидактичних одиниць

ü Логічна схема викладу матеріалу (символіка, що відображає основні моменти навчального матеріалу, логічні зв’язки, між поняттями).

ü Активізація елементів життєвого досвіду молодших школярів

ü Застосування цікавих пізнавальних та активізаційних елементів завдань.

ü Створення в молодших школярів установки на активне спостереження за викладом матеріалу педагогом. Уміння педагога налагодити зв’язок із внутрішнім світом молодших школярів.

ü Створення продуктивного комунікативного тла уроку (досягнення саморозкриття особистості молодших школярів, розкутості їх думок, суджень).

ü Застосування педагогом прийомів установлення продуктивного комунікативного фону на уроці:

-         довірливий, розсудливий тон розмови;

-         віра педагога в можливості молодших школярів;

-         створення атмосфери співпереживання під час обговорення певної теми.

ü Намагання педагога уникати непродуктивного комунікативного тла на уроці (невдоволеності, роздратованості тощо).

ü Застосування прийомів ораторського мистецтва – стильність, рельєфність, образність і зв’язність мовлення педагога під час викладу навчального матеріалу.

ü Наявність логічної перспективи у висловлюваннях під час викладу навчального матеріалу – динамічне, помітне для молодших школярів наближення до висновку.

ü Дотримання термінологічної культури під час висловлювань.

ü Досягнення прихованої діалогічності мовлення педагога:

-         Постановка запитань педагогом, ніби перед самим собою, і відповідь на них;

-         Висловлювання педагогом своїх думок, оцінок;

-         Щирість;

-         Імпровізація під час розмови.

ü Усвідомлення педагогом негативних моментів власної мовленнєвої діяльності під час викладу матеріалу (інтонаційна одноманітність, «штампи»), намагання їх уникати.

postcategoryiconкатегория: Главный / Поради батькам

Copyright © 2011 ---.
All Rights Reserved.

Joomla template created with Artisteer by shoot56.